Hoe linkedin bureaus je kunnen helpen aan meer klanten

Ben jij een ondernemer die voornamelijk producten en diensten verkoopt aan andere ondernemers? Dan ben je werkzaam in het b2b segment. Leads vinden is lastig maar door een linkedin bureau in te schakelen gaat het je ongetwijfeld alsnog lukken. Een Linkedin bureau is namelijk gespecialiseerd in dit social media platform. Waarom dat zo belangrijk is? Dat lees je hier.

Wat Linkedin voor je kan doen

LinkedIn is een social media platform dat vaak ingezet wordt voor marketing en sales voor bedrijven die actief zijn in het b2b segment. Uit onderzoek van HubSpot kwam naar voren dat maar liefst 80% van alle b2b leads via social media platformen via LinkedIn afkomstig is. Kortom: dit platform mag je dus echt niet voor lief nemen als je met name verkoopt aan andere ondernemers. Linkedin inzetten is echter wel een vak apart. Zonder kennis en ervaring is het heel moeilijk om dit platform effici├źnt en duurzaam in te zetten. Daar helpt een linkedin bureau dus bij.

linkedin bureau

Betaald en gratis

Het kenmerk van social media is dat je het vaak zowel betaald als gratis in kunt zetten. Dat wil zeggen dat je kunt deelnemen zonder te betalen maar dat je mogelijkheden dan beperkt zijn. Het beste is om een mix van beide toe te passen in je formule.