maart 4, 2024

Zorg voor meer zichtbaarheid dankzij digital signage toepassingen

2 min gelezen
man met telefoon in de hand

De wereld van marketing en reclame heeft de afgelopen jaren vele veranderingen doorgemaakt, nu de offline wereld steeds meer plaatsmaakt voor een digitale wereld en in veel gevallen ook voor een mix daarvan. Voor ZetaDisplay is het belangrijk om juist die mix zo slim mogelijk in te zetten, want ook in de offline wereld kun je dankzij moderne technieken zoals digital signage je zichtbaarheid enorm vergroten. Dat kan ontzettend veel toevoegen voor jouw merk of bedrijf en het is dus ook belangrijk om deze opties niet links te laten liggen.

Wat is digital signage?

Met digital signage doelen we op een vorm van communicatie waarbij jij als bedrijf je publiek kunt bereiken door middel van beeldschermen op een specifieke locatie met specifieke content. Zo kun je de juiste doelgroep op het juiste moment bereiken. Digitale reclame is natuurlijk niet meer weg te denken voor zowel de consument als bedrijven, en ook ‘traditionele’ offline reclame zoals folders of posters spelen nog altijd een grote rol. Vaak denkt men ook juist binnen die kaders, online versus offline, digitaal versus analoog. Oud versus nieuw. Toch kan precies de combinatie van digitale reclame in een fysieke (offline) ruimte heel effectief zijn.

Voor wie is dit interessant?

Elke ondernemer en elk bedrijf moet natuurlijk nadenken over de manieren waarop zij (potentiële) klanten en andere doelgroepen kunnen bereiken. Het loont dus altijd om na te gaan of een nieuwe vorm van reclame maken voor jou ook een toevoeging kan zijn. Voor winkels, bedrijven in de publieke sector maar ook kantoren kan digital signage en narrowcasting de perfecte manier zijn om bezoekers, klanten maar ook medewerkers en andere geïnteresseerden te informeren over hun producten en diensten. Ook voor jou kan deze vorm van reclame dus zeker interessant zijn, al dan niet in aanvulling op andere vormen van marketing.